أحلىصحاب
كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا 932445010
أحلىصحاب
كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا 932445010
أحلىصحاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحلىصحاب

من السهل ان ينسى الانسان نفسه ... لكن من الصعب ان ينسى نفس سكنت نفسه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا

IsLam MaRtiN
@ DR_DEATH @
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
@ DR_DEATH @

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 667
العمل/الترفيه عندكم
المزاج المزاج : رومانسي حزين

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالجمعة 12 مارس 2010, 2:02 pm

عايش مرتاح واديك شايف لتعبت بعدك ولا خايف لية ابقى برجوعك راضى صدقنى مش بحرق دمك بالعكس دة انا شايل همك وتعبنى تعبك على الفاضى كفى نفسك انا عودت دموعى ماتمسحهاش الا ايدية كفى نفسك انا لو راحتي فى حضنك يبقى اهون الموت عليا كفى نفسك انا عودت دموعى ماتمسحهاش الا ايدية كفى نفسك انا لو راحتي فى حضنك يبقى اهون الموت عليا
ماتضعفش وماتتزلش علشان من نظرى متقلش ايامك مش هحنلها ابعد بلاش تترجانى انا لو هضيع من احزانى كلمة ومفيش غيرها هقولها صدقنى مش بحرق دمك بالعكس دا انا شايل همك وتعبنى تعبك على الفاضى كفى نفسك انا عودت دموعى متمسحهاش الا ايدية كفى نفسك انا لو راحتي فى حضنك يبقى اهون الموت عليا
كفى نفسك انا عودت دموعى متمسحهاش الا ايدية كفى نفسك انا لو راحتي فى حضنك يبقى اهون الموت عليا
http://yoyo.ahmed27@yahoo.com
IsLam MaRtiN
فضائى محترف
فضائى محترف
IsLam MaRtiN

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 578
العمل/الترفيه science
المزاج المزاج : متقلب يميل للتوتر

كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالجمعة 12 مارس 2010, 3:38 pm

هايل يا جو جميل جدا
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
@ DR_DEATH @

العمل/الترفيه عندكم

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالجمعة 12 مارس 2010, 4:40 pm

ميرسي ليك ياسمسم وبعدين احنا نيجي ايه جنبك يا عم
IsLam MaRtiN
فضائى محترف
فضائى محترف
IsLam MaRtiN

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 578
العمل/الترفيه science
المزاج المزاج : متقلب يميل للتوتر

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالجمعة 12 مارس 2010, 10:53 pm

ههههههههههههههههههههه
ياباشا دانت مصدرالاغانى كلها
مش هتعرف تجيب اغنية حلوة زى دى؟
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
@ DR_DEATH @

العمل/الترفيه عندكم

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالسبت 13 مارس 2010, 11:00 am

ربنا يخليك يا سمسم وشكرا علي المجاملة الرقيقة دي
My heart
الادارة
My heart

انثى الابراج : الحمل عدد المساهمات : 1186
العمل/الترفيه playing football
المزاج المزاج : حزين جدااااا

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالجمعة 26 مارس 2010, 10:03 pm

تسلملى يا يوسف عن جد تسلم ايديك
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
@ DR_DEATH @

العمل/الترفيه عندكم

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 4:04 pm

ايوة كدة يا شيخة يوسف احسن بكتيييييييييير ولا ايه؟
وعموما تسلمي ع مرورك الجميل
My heart
الادارة
My heart

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 6:30 pm

اكييييد وطالما ديه رغبتك طبعا
BLA BNAT BLA AREF
فضائى محترف
فضائى محترف
BLA BNAT BLA AREF

ذكر الابراج : الاسد عدد المساهمات : 347
العمل/الترفيه طالب جامعى
المزاج المزاج : رايق اوى وبحب الكورة والاغانى

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 7:22 pm

جميلة يا احمد
هههههههههه
قصدى يا يوسف
تسلم ايدك
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
@ DR_DEATH @

العمل/الترفيه عندكم

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 10:04 pm

هههههههه انت بتردهالي ولا ايه ؟ والله معلش اصلي سرحت وانا برد علي موضوعك
وتسلمي يا مون علي مرورك الجميل
BLA BNAT BLA AREF
فضائى محترف
فضائى محترف
BLA BNAT BLA AREF

ذكر الابراج : الاسد عدد المساهمات : 347
العمل/الترفيه طالب جامعى
المزاج المزاج : رايق اوى وبحب الكورة والاغانى

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالأحد 28 مارس 2010, 12:32 am

عيب عليك يا بوب كله هزار وبعدين الاغنيه دى جامدة جدا
My heart
الادارة
My heart

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالأحد 28 مارس 2010, 8:45 pm

ههههههههه وياترى بقى سرحت فى ايه؟؟؟؟( اللى واخد عقلك يتهنا به )

ممكن نعرف ولا هتبقى رخامة؟؟؟
ramy_romyo
فضائى نشيط
فضائى نشيط
ramy_romyo

ذكر الابراج : الميزان عدد المساهمات : 61
العمل/الترفيه طالب جامعى
المزاج المزاج : راااااايق ع الاخر

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالإثنين 29 مارس 2010, 4:46 pm

ههههههههههههههههههههههه
بجد جامد يابوب تسلم ايدك
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
@ DR_DEATH @

العمل/الترفيه عندكم

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالإثنين 29 مارس 2010, 6:09 pm

تسلم يا رامي وتسلمي يا مون وبعدين يا مون انت عمرك يا باشا ماتبقي رخم هتعرفي كل حاجة بس ع الدردشة مش هنا لما تبقي ع الدردشة هقوللك كل حاجة
التنين الذهبى
الادارة
التنين الذهبى

ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا   كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا Icon_minitimeالخميس 15 يوليو 2010, 11:56 am

موضوع جميل جدا يا يوسف
تسلم ايديك

كلمات اغنية كفي نفسك لطارق الشيخ لاختي مووون عشان انا عارف انها بتحبها ولبافي اخواني طبا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اغنية كفى نفسك لطارق الشيخ كتير حلوة.
» كلمات اغنية امرى لربى لاليسا
» كلمات اغنية ترو فرند
» حكايه روح من اجمل ما غنى محمد عدويه ومحمود عارف وانا عارف قصه الفيلم ده
» حصريا كلمات اغنية lowlow